Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Παραιτήθηκε η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Λιδωρικίου διαμαρτυρόμενη για την αξιολόγηση

Την παραίτησή της υπέβαλε η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Λιδωρικίου κ. Μαρία Κουκούλη διαμαρτυρόμενη για το σύστημα αξιολόγησης. Χαρακτηριστικά στο κείμενό της αναφέρει τα εξής:

    
                                                            ΠΡΟΣ

1.Σύλλογο Διδασκάλων και Νηπιαγωγών Δωρίδας,
2. Σύλλογος Εκπ/κων Αλ. Δελμούζος,
3. ΔΟΕ


     Μετά τις πρόσφατες εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας, αναγκάζομαι να προβώ σε ενέργειες  με τις οποίες δε συμφωνώ, και οι οποίες έρχονται σε αντίθεση τόσο επί χρόνια εκφρασμένες θέσεις-απόψεις μου σχετικά με το θέμα της Αξιολόγησης-ΑΕΕ (για τις οποίες ρωτήθηκα και τις εξέθεσα στο Συμβούλιο επιλογής κατά τις διαδικασίες των κρίσεων), όσο και στην αρνητική στάση και ομόφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου μας περί συγκρότησης ομάδων εργασίας.
    Η εκπαιδευτική τριαντάχρονη πορεία μου, ο διαπαιδαγωγικός ρόλος που κατά τη γνώμη μου οφείλει να σέβεται και να υπηρετεί ο καθένας μας, αλλά κυρίως το παιδαγωγικό ήθος και η αξιοπρέπειά μου, δεν μου επιτρέπουν να συμμετάσχω στη διαδικασία της προωθούμενης ΑΕΕ-Αξιολόγησης και άρα να συνεχίσω να ασκώ τα καθήκοντα ως Διευθύντρια.
            Επειδή είμαι της άποψης πως είναι δύσκολο πλέον κάποιος/α Διευθυντής/ρια να κρατά τις ισορροπίες και να έχει το ρόλο του εμψυχωτή της Σχολικής Μονάδας,  δηλώνω την παραίτησή μου από το 6/Θ Δημοτικό Σχολείο Λιδωρκίου.
   Καλώ όλους τους συναδέλφους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων  να πράξουν το ίδιο.

Λιδωρίκι, 08/04/2014
                     
  Κουκούλη Μαρία

Πηγή:Η Ώρα της Φωκίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.