Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Πως θα ψηφίσω..

1] Εάν είσαι ΕΒΡΑΙΟΣ ,ΤΟΥΡΚΟΣ ,ΜΑΡΟΚΙΝΟΣ κλπ..
2]Εάν είσαι ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝ ΚΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ .
3]Εάν είσαι γιουσουφάκι καί έρπων ΡΑΓΙΑΣ .
4]Εάν είσαι ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟΣ ,ΒΛΑΞ ,ΗΛΙΘΙΟΣ ,ΑΠΟΒΛΑΚΟΜΕΝΟΣ ,
5]Εάν είσαι μέ IQ  ραδικιού .
6)ΑΝ ΛΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ . ΝΑΙ ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ.
7)ΑΝ ΛΕΣ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ.
8)ΑΝ ΛΕΣ ΝΑΙ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΑΝΩΤΟΚΙΑ.
9)ΑΝ ΛΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΩΝ 130 ΔΙΣ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΩΝ 400+ΔΙΣ.
10)ΑΝ ΛΕΣ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ. 
11) ΑΝ ΛΕΣ ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΛΑ.
ΤΟΤΕ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΔΙΚΑΙΑ ΠΑΣOK-(NΔ H ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ)
ΑΛΛΙΩΣ Ψήφο ΣΤΟΥΣ αντιμνημονιακους


ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΤΥΠΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ!!!

ΕΛΛΑΣ 1974 ΧΡΕΟΣ 350 ΕΚΑΤ. ΔΡΑΧ. ΠΕΡΙΠΟΥ.

ΕΛΛΑΣ 2012 ΧΡΕΟΣ 440 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΒΑΛΕ... 
ΓΙΑΤΙ ?
ΔΕΝ βλεπουν          ΔΕΝ ακουν     ΔΕΝ ενδιαφερονται     ΔΕΝ νοιωθουν
ΔΕΝ σκεπτονται        ΔΕΝ εχουν δουλεψει              ΔΕΝ εχουν φιλοτιμο
ΔΕΝ μαs σεβονται     ΔΕΝ διαβασαν το μνημονιο
Μαs βριζουν            Μαs ενοχοποιουν        Μαs κοροιδευουν Μαs ταζουν             

Μαs Ξε-ταζουν        Μαs υποσχονται       Μαs δουλεύουν
Εχουν ασυλια          Εχουν παχυλουs μισθουs  Εχουν τηλεφωνα δωρεαν
Εχουν δωρεαν μετακινησεις    Εχουν δωρεαν διαμονες   Εχουν επιχορηγησεις
Εχουν ''καρεκλες''    Εχουν ''πουλησει'' την Ελλαδα  Εχουν ''πουληθει'' οι ιδιοι
Εχουν φυλακισει αθωους    Εχουν αποφυλακισει ενοχους
ΑΝ δεν ψηφισεις κερδιζουν   ΑΝ ριξεις λευκο κερδιζουν   ΑΝ ριξεις ακυρο κερδιζουν
ΑΝ παρεις οπλο τους κανεις ηρωες    ΑΝ φυγεις απο την χωρα νιωθεις ασχημα
ΑΝ μεινεις εισαι μ α λ α κ α ς

ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ... 
Γιατί είμαι απελπισμένος 
Γιατί είμαι οργισμένος....
Γιατί με πρόδωσαν 
Γιατί είμαι στα όρια μου 
Γιατί είναι ψεύτες 
Γιατί είναι....ανίκανοι 
Γιατί είναι άχρηστοι
Γιατί δεν υπάρχει ΥΓΕΙΑ
Γιατί δεν υπάρχει ΠΑΙΔΕΙΑ
Γιατί η βενζίνη πήγε 2 ΕΥΡΩ
Γιατί ο μισθός πήγε 350 ΕΥΡΩ
Γιατί το πετρέλαιο πήγε 1 ΕΥΡΩ
Γιατί έκλεισε η επιχείρηση μου 
Γιατί μου κόψανε την σύνταξη
Γιατί είμαι άνεργος και δεν μπορώ να βρω εργασία
Γιατί δεν έχω να ταίσω κυριολεκτκτικά τα παιδιά μου
Γιατί δεν έχω να πληρώσω φως-νερο-τηλεφωνο
Γιατί δεν έχω να πληρώσω το ενοίκιο μου
Γιατί δεν αντιπροσωπεύουν την δημοκρατία που θέλω!!!
Γιατί δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους !!!
Γιατί τους σιχάθηκα 
Γιατι έιμαι σε απόγνωση
Γιατί πια δεν χαμογελάω
Γιατι πια δεν πάει άλλο
Γιατί δεν βάλανε ούτε έναν κλέφτη πολιτικό στην φυλακή
Γιατί περπατάω με σκυμμένο το κεφάλι
Για να μην ντρέπομαι που είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ
Για το μέλλον των παιδιών μου
Για τις 1900 αυτοκτονίες 
Για τους 20.000 άστεγους
Για τους συνταξιούχους των 300 ευρώ
Για να δω επιτέλους κάποια στιγμή ένα φως

Γιατί..... Γιατί......   Γιατί ....... 
Γιατί είμαι υπερήφανος που είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ και λατρεύω την Ε Λ Λ Α Δ Α ΜΟΥ !!!

Μήνυμα που λάβαμε από φίλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.