Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Ξεκαβαλήστε τα καλάμια όσο είναι καιρός...

Η διοίκηση του Δήμου Δωρίδας απ' ότι φαίνεται έχει σηκώσει μπαϊράκι  και δεν λογαριάζει τίποτε. Πριν λίγους μήνες κάποια blog  της περιοχής σχολίασαν αρνητικά την παρουσία του τζίπ του Δήμου στην Αθήνα και δημοσίευσαν φωτογραφίες. Εκεί που πιστεύαμε όλοι ότι τα θέμα θα συμμαζευτεί να σου ξαφνικά και ο Αντιδήμαρχος πάρκαρε το δικό του Ι.Χ. και άρχισε να κόβει βόλτες με την  mercedes του Δήμου Τολοφώνος. Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη.   
Εκεί στην Περιφέρεια η οποία είναι αρμόδια για έλεγχο της κίνησης των οχημάτων του Δήμου δεν έχουν πάρει χαμπάρι τίποτε. Μου θυμίζει την εποχή του Παγώνη-Καραϊνδρου.  Δήμος-Νομαρχία-Κυβέρνηση όλα δικά μας. Κάνουμε ότι θέλουμε. Η αλαζονεία της εξουσίας. Για κοιτάξτε τους τώρα που βρίσκονται. Ξεκαβαλήστε τα καλάμια όσο είναι καιρός. 

Έτσι γιά την ιστορία ...  
Ποιοί δικαιούνται αυτοκίνητο γιά την μεταφορά τους 
Για τα αυτοκίνητα πολιτικών υπηρεσιών:
έως 1400 cc, εκπομπής CO2 μέχρι 150 gr/km, κατανάλωση βενζίνης μέχρι 6,5 lt ανά 100 km και κόστους έως 18.000 ευρώ για τα αυτοκίνητα που εξυπηρετούν:
....... και τους Δημάρχους Δήμων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων.

Στην συνέχεια με την αρ. 129/2534/20.1.2010 (ΦΕΚ 108/Β/2010) Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών καθορίστηκαν οι δικαιούχοι χρήσης των κρατικών αυτοκινήτων και το ανώτατο όριο κυβισμού αυτών.

Σύμφωνα με την  παραπάνω ΚΥΑ όλα τα αυτοκίνητα άνω  των 1400 cc, τα οποία ανήκουν στην κυριότητα  και χρησιμοποιούνται από τις  υπηρεσίες του δημόσιου τομέα, αποσύρονται  από την κυκλοφορία και παραδίδονται στον Ο.Δ.Δ.Υ. μέχρι 31.12.2010.
 Με βάση τα ανωτέρω, η Δ/νση Κρατικών Αυτοκινήτων και Επικοινωνιών της Γ.Γ.Δ.Δ. και Η.Δ. του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και οι Γενικές Γραμματείες των Περιφερειών όλης της χώρας, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 1 του ν. 2647/1998 θα αξιολογούν τις ανάγκες των Υπηρεσιών και θα εξετάζουν ποια οχήματα μεγαλύτερου του επιτρεπόμενου κυβισμού θα πρέπει να διατηρηθούν, όχι πολυτελή, με την προϋπόθεση ότι θα λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν και ειδικότερα:
- η μορφολογία του εδάφους (ορεινές και δύσβατες περιοχές, καθώς και περιοχές με μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους) των εξυπηρετούμενων περιοχών, ακόμα και σε περιπτώσεις που ενώ οι Υπηρεσίες εδρεύουν σε αστικές περιοχές, δραστηριοποιούνται σε ορεινές και δύσβατες περιοχές εκτελώντας γεωλογικές μελέτες, τοπογραφικές μετρήσεις, αρχαιολογικές ανασκαφές κ.τ.λ.)
-η ανάγκη υποστήριξης του έργου των Υπηρεσιών (π.χ. αυτοκίνητα που καλύπτουν τις υπηρεσιακές ανάγκες του προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι»)
- η διασφάλιση της επάρκειας των ελεγκτικών μηχανισμών (υγειονομικοί, κτηνιατρικοί, αγορανομικοί έλεγχοι)
-οι υποχρεώσεις ορισμένων Υπηρεσιών που πηγάζουν από συμβάσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing)
Οι λοιπές Υπηρεσίες που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις παρακαλούνται να αντικαταστήσουν σταδιακά τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που διαθέτουν, αποσύροντας τα από την κυκλοφορία σύμφωνα με τις διατάξεις της 6400/20601984 ΦΕΚ(387/Β), με άλλα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού τα οποία μπορούν να προμηθευτούν από τις κατά τόπους Υπηρεσίες του ΟΔΔΥ ΑΕ και τα τελωνεία όλης της χώρας

Τέλος, δεν επιτρέπεται στους Δημάρχους και γενικά στα πρόσωπα που αναφέρονται στο παραπάνω άρθρο, οι οποίοι θα διατηρήσουν αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού στις Υπηρεσίες τους, για τους λόγους που προαναφέρθηκαν και μέχρις ότου αποκτήσουν μικρό αυτοκίνητο, να κυκλοφορούν εντός του Δήμου, με τα μεγάλα αυτοκίνητα."

Αυτά για να μην λένε μερικοί ότι λέμε κουβέντες στον αέρα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.