Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Έσπασαν το γραφειο του Θάνου Μωραϊτη




Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Θάνος Μωραΐτης, αναφερόμενος στη χθεσινή επίθεση στο πολιτικό του γραφείο στο Αγρίνιο δήλωσε τα εξής: 

«Χθες στο Αγρίνιο διαδήλωσαν εκατοντάδες πολίτες με απόλυτα ειρηνικό τρόπο υπερασπιζόμενοι την άποψη τους. 
Σέβομαι και κατανοώ απόλυτα την αγωνιά τους, την πικρία ακόμα και την οργή τους. 
Χθες όμως υπήρξε μια άνανδρη επίθεση στο πολιτικό μου γραφείο για την οποία θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τα εξής: 
Στην επίθεση αυτή δεν συμμετείχαν αγανακτισμένοι πολίτες οι οποίοι διαδήλωσαν απόλυτα ειρηνικά στην πλατειά. 
Δεν συμμετείχαν σε καμία περίπτωση άτομα προερχόμενα από τον ΣΥΡΙΖΑ όπως κάποιοι ψευδώς ισχυρίζονται.
Δεν συμμετείχαν άτομα προερχόμενα από τον ιδεολογικό χώρο του αναρχισμού. 
Η πόλη έχει μεγάλη ιστορική ιδεολογική παράδοση η οποία δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την αλητεία και την «κουκούλα». 
Η χθεσινή επίθεση στο γραφείο μου ήταν μια πράξη βίας, αλητείας άλλα και κλοπής (για κάποιους είναι η «ειδικότητά» τους) από μια χούφτα γνωστών θρασύδειλων «μόνιμων» κουκουλοφόρων. 
Γνωρίζω πολύ καλά (όπως και η αστυνομία) ποιοι είναι…. Υπάρχουν συγκεκριμένες μαρτυρίες και στοιχεία. 
Δεν πρόκειται όμως να κινηθώ νομικά εναντίον τους. 
Η τιμωρία τους θα είναι ότι θα συνεχίσω να εκφράζω την πολιτική μου άποψη δημοσίως και να κυκλοφορώ στην πόλη μου ανάμεσα στους συμπολίτες μου ενώ αυτοί θα συνεχίσουν να κρύβονται πίσω από την κουκούλα τους.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.